Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tijkje v.d. Meulen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tijkje v.d. Meulen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

In september ga ik voor 20 weken stage lopen in Suriname. Ik heb hier voor gekozen, om zo ervaringen op te doen in het buitenland. Het lijkt mij een geweldige kans om mij hier verder te ontwikkelen als beginnend verpleegkundige.

Ik hoopmet deze site mijn vrienden en familie op de hoogte te houden van mijn ontwikkeling in het verre Suriname.

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Mijn laatste week in Suriname

26 Januari 2009

feesten, domburg en week ok

09 Januari 2009

Feestdagen

24 December 2008

Bigi pan

12 December 2008

december
Tijkje

In september ga ik voor 20 weken stage lopen in Suriname. Ik heb hier voor gekozen, om zo ervaringen op te doen in het buitenland. Het lijkt mij een geweldige kans om mij hier verder te ontwikkelen als beginnend verpleegkundige. Ik hoopmet deze site mijn vrienden en familie op de hoogte te houden van mijn ontwikkeling in het verre Suriname.

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20004

Voorgaande reizen:

04 September 2008 - 13 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: